biznes i ekonomia komputery i internet

Dialer

W raz z rozwojem nowoczesnych technologii wiele przedsiębiorstw, aby sprostać coraz większym wymaganiom i oczekiwaniom swoich klientów tworzy najnowocześniejsze oprogramowania. Które ułatwiają codzienne funkcjonowanie firmy. System CRM został oddany w ręce firm w 2019 roku. Jest to obecnie najbardziej innowacyjne oprogramowanie call center na rynku krajowym. Dla programistów szczególnie ważne było to, aby oprogramowanie Spikon było niezwykle intuicyjne i proste w użyciu. Twórcy chcieli, aby obsługiwani przedsiębiorcy mieli zapewnioną usługę na najwyższym poziomie. Co jest szczególnie istotne to fakt, że oferta może być dopasowana do indywidualnych oczekiwań i preferencji każdego przedsiębiorcy. Dzięki intuicyjnej, prostej obsłudze i rozbudowanym możliwościom system może pełnić rolę nie tylko call center CRM, ale również contact center CRM, telemarketing CRM jak również windykacja CRM. Dobrze funkcjonujący dialer to podstawa w każdej dobrze prosperującej firmie.

Nieograniczone możliwości

Dzięki systemowi CRM każda firma może w szybki sposób tworzyć bazy danych i informacje o swoich klientach. Nowoczesność, intuicyjność i innowacyjność to trzy filary, którymi kierowali się programiści podczas tworzenia systemu. Firma dba o to, aby każdy mógł skorzystać z możliwości systemu i przekonać się, czy spełnia ona wszystkie potrzeby swoich klientów. Dlatego wszyscy nowi użytkownicy Spikon mogą bezpłatnie przez miesiąc przetestować możliwości Spikon CRM. Dzięki niezbędnym modyfikacjom Spikon stał się operatorem wiadomości SMS, dzięki czemu klienci mają możliwość przesyłania wiadomości tekstowych. Dodatkowo klienci zaoszczędzą pieniądze, ponieważ nie będą zobowiązani do podpisania umowy z operatorem SMS. Firma cały czas doskonali możliwości i umiejętności swoich programistów, aby tworzyli dla swoich klientów coraz lepsze i nowocześniejsze oprogramowania. Spikon przeszedł już 5 aktualizacji i nadal będzie się rozwijał i dostosowywał do wymagań każdego przedsiębiorcy. Autorski system CRM powstał po to, aby usprawnić pracę w obsłudze klienta, jak również infolinii. Bardzo istotne jest budowanie pozytywnych relacji ze swoimi klientami. Dlatego, niezwykle istotny jest ciągły,bezpieczny i bezproblemowy kontakt. Zadowolony z obsługi klient poleci usługi innym, co dodatkowo wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku i reputacji każdej działalności. Dzięki nowoczesnym i sprawnym rozwiązaniom systemu, program komputerowy nie stanowi wyzwania dla przedsiębiorców. System ten sprawdzi się w każdej działalności, bez względu na profil czy jej wielkość. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego przedsiębiorcy. Firma ceni sobie przede wszystkim satysfakcję i zadowolenie swoich klientów. Ich sukcesy są sukcesami systemu Spikon.